Не плачи Дарија 101

о светлината откупена од првата грмотевица,
јас крвавам како сонцето над морето излеано
кога утре треба да најави нова рамнодневица.
Често со тишината како плимата ме покриваш,
зошто мислиш дека таму е моето ново заоѓање,
твојот грев и твоето каење со тоа го сокриваш,
ми подаруваш време за моето ново себенаоѓање.
Ти таму јас тука еден од нас во другиот царува,
два броја разделени со запирка а сепак се збир,
дишам низ ветрот здивот пратен ти го дарувам,
споСекојдневно воскреснуваш во мене презреано
смените канам на гозба, на овој стиховен пир.
Дарија времето само почна наназад да се враќа,
сојузник ми е за се она што ноќва ти го праќам.
МЈ2015 г

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

