Не плачи Дарија 106

Не плачи Дарија 106
Ти си како лето слатко јадење ми нудиш,
и на адот му е тешко пламенот го гасиш,
очај и страдањето сред пладне ги будиш,
сал рудо јагне си од раце што ми пасиш.

Напати си мој ангел напати си црна стија,
те сакам па те мразам те кревам и паѓам,
кученце сум во стапалата твои се вијам,
секое утро покрај тебе јас пак ќе се раѓам.
..
Тоа што понекогаш од смртта се плашам,
дека ќе го ограби мирисот на твоето тело,
дар е споменот на цветот што го прашам,
покриен со росни ружи во тивкото опело.

Несоницата тогаш во пепелта ќе е кутната,
ти ќе знаеш надежта под јазик ми е бутната.
МЈ 2016 г

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

