Ми се причинува понекогаш

Ми се причинува понекогаш

Понекогаш ко хирурзи сте, ми се чини
над моето тело како да јадете гладни
во некаква си синевина боја облечени
мрдате лево десно во светлата чадни.

Високо во рацете држите игли и конец
говорот ви е чуден ко расипана плоча
можеби вампир сум и ми ставате колец
одеднаш чувство, брзо возам па кочам.

Ги тварам очите само таванска белина
сијалица накривена на голата фасонка
истата моја соба со празноста целина
и сликата на ѕидот од позната масонка.

Можеби ова за песна не е снажен мотив
но кај мене присутно е да треба да дадам
вие секако да читате немате ништо против
секој мој збор семка е морам да го садам.
МЈ 2016 г

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

