Воопшто не си пајак

Воопшто не си пајак
.
Недоразбирањето често во вртлог ме дави,
мислата ми ја глодаат сомнежи како црви,
не кријам кревам раце нема што да се прави,
се така под нозе трпам времето да си врви.
..
Свикнат сум на коњ јавнат од високо гледам,
на седло скинато се познаваат жолти сламки,
верувајте вистината ме боде неудобно седам,
всушност не кријам врз совеста немам дамки.
.
Јас и коњчето годините си ги поделивме исто,
тој од времето на ждребе а јас како дете мало,
секогаш сами, сега со дилемите сме на чисто,
нога не вадам од узенгија, тоа спасено од рало.
.
Кога си горд зборот е како плашлив питом зајак,
од незнаење ткаеш мрежи а воопшто не си пајак.
МЈ

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

