Не сум за поткупување

Не сум за поткупување

Од рани зори до сончево пладне долг пат минав,
да испратам еден живот стар сит во душата богат,
попат сонце собирав и една крајпатна ружа скинав,
во огледалото напати ѓаволот ми се смееше рогат.
.
Сме се познавале од деца јас тој и умрената душа,
таа ми мачкала лепче со маст а тој на деца делел,
ме убедил своеглав да бидам никого да не слушам,
наводно сум правел се како тој што ќе ми велел.
.
Душата што за поздрав последен немо ме чекаше,
не ја заслужувала неговата милост инаетлива била,
уште слаб трговец така цел пат зад мене си пекаше,
на смррта без грош и се предала нежно и без сила.
.
Mе дружеше тој бесрамно се до нејзиното закопување,
се вратив сам без него,  јас не сум бил за поткупување.
МЈ 2016 г

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

