Jaс и Ти

Јас и Ти

Не можеме да бидеме комплементарни,
хиперболични сме, свртени со грбовите,
илузиите ни се спартански,елементарни,
колку ни зборовите кратки на гробовите.

Јас и Ти сме дел од културата, механизам
гладуваме за оспорувањето на секој леток,
и робуваме на уметноста стоп за елитизам,
ја подриваме моќта на рекетот црн Петок.

Не се прејадуваме со љубовен збор Јас и Ти,
зашто на нашиот пуст остров во мени го нема,
само варварите ги негуваат задните намери
поетите немаат чинови под ниедна теорема.

Јас ѕидам скандалозно, со стил аперитив пијам,
ти држиш ритам на високот му даваш значење,
јас без причина те рушам во сонот кога спијам,
Ти во него си, мудра, кукличка и тивко плачење.
Марио Јагоски
2016 г

Image result for sebija nadrealizam

Слика: Милена Павловиќ Барили

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

