Ме препознаваат

Ме препознаваат

Момчето со мопедот што носи пица
денес на велосипед ја вози девојката
ме препозна и ми се смее
двајцата погледнавме нагоре
дождот лее

Девојкта на каса во блискиот маркет
ја нема шминката и додадените нокти
ме препозна и ми се смее
го затворила салонот за разубавување
сега е уште поубава
и јас и таа кришум погледнавме
на нејзиниот заоблен стомак

Сите на дождов знаат кој сум јас
и лисјата жолти во мојот двор
со тага се лепат за моите чевли
ме препознаваат од ланската средба
во ова дождливо време

Марио Јагоски 2016 г

Image result for american painters

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

