Mi pevamo i kad pricamo

Mi pevamo i kad prichamo…

ona: Zasho nisi sachuvao stihove?

Ja:

Ma ti si moja najmoja
kao mjesechina si
kad prodje kroz plavo
a ochi su ti zelene od suza
nabrane u polja zelenim
i sad osim duge nista ne vidish
ljubavi moja nebesna..

ona: Tuzna pjesma?!

Ne ljubavi moja nije tuzna
cak nimalo ruzna
proljecna je to pesma
Zeleno polako skida
a plavo joj lepo stoji
videces veruj mi
kad te skidam rukama
punih prasine sakupljene
kad sam hteo mesecu da pomognem
da previje ranu na usnama.

Ona: Volim kad mi prichas

Ja:
Ja ne umem rechima mnogo
rukama bih
a polubcima strogo
dodji  usnama
dan mi udahni
ne trazim mnogo.

Mario i Suzana

15.5. 2011 g Nis

Image result for woman photo black and white

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

