Маж сум

Маж сум
Се поистоветувам со ветрот
неговите жени се секогаш млади
ги сакам високите дрвја
но моето приземјување
е целосно и меко низ градината

Маж сум
Cо широки плеќи и лик на светец
крстарам низ морињата а жедта ја гасам
на делтата од вашите реки
кои управуваат со моето кормило
додека спијам во вашите
насликани сништа

Маж сум
Понекогаш сум пронаоѓач
понекогаш возач на пајтон на плоштадот
разбивач на предрасуди
и клучар на бравите од невините брани
зад кои плачат фикциските принцези.

Маж сум
Со одек при земање воздух
и издив што ја мати светлината
на месечината кога се огледува во реката
распарталена руска книга
потоната галија полна амфори
со наупотребливо вино
кога ја кажува вистината

Марио Јагоски 2016 г

Image result for man and women art

authorized

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

