Jас сум друг поет

јас сум друг поет
по грешка Сибир го носам тука
а мојот митски стих го преселив таму
на средината на реалноста се поздравиле
сега секој се препира со сопствените
стилови и студови

јас сум сега друг поет
непрекинато ја зборувам вистината
малите работи ми се најголемо искушение
стеснувањето и ширењето на космосот се игра
на моите вчерашни пријатели

одсега јас сум друг поет
ќе ја игнорирам месечината вечерва
зашто никогаш не ги изневерува моите очекувања
ко топла цицка сака да ме гушне
да го растопи во мене гостинот Сибир
и да ми ги врати митските стихови
а јас не сакам повторно да сум поет
сега сум друг…
Марио Јагоски
2016 г

Image result for Г.А.В.Траугот

authorized

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

