Денес спојувам две работи

Денес спојувам две работи

Jaс молерисувам
таа го шета своето куче
се огледува во излогот
со посебна поза нешто нуди
мене или на кучето незнам
изгледот нејзин во мене ништо не буди

постар господин низ прозорецот се џари
љубопитен се гледа
просторот го мами навикнал на празнина
а сега некој внесува нови ствари

млад господин со авто
пред вратата се паркира
се извинува ќе отварате продавница
да му велиме не може повеќе тука
кај да одам сега аман со ова паркирање
мене почнува да ми кука

мислам дека го погодив
местово за локал како арена
секој ден ќе ми се случува ново
прометно ачик иако малце тесно
ем теми за пишување ќе имам
ем ќе си тргувам чесно
МЈ 2016 г

Image result for moleraj

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

