Ништо се` е мртво

Ништо се` е мртво

Ги гледам ова споменициве
на плоштад
по навика барам пријател
да речеме филозофијата
да одгатнам од која страна
ќе ме трефне иницијално задоволство
сакав да помислам на Новалис
тој едноставно би ми рекол
,,што ти е грижа та дома си“.

Понатака си размислувам
/измеѓу јадам пуканки /
и полека станувам морален субјект
кој аналитички ќе продре
низ спомениците со душевни очи
и ќе го препознае нараторот
или низ историјата навигаторот.

Ништо
се е мртво и смртта никого не го интересира
во минувачите со кренати глави
повеќе гледам божанско
така да моето гледиште најпосле
се совпаѓа со она на Платон.

Не сум јас јас ако сличност не најдам
сите имаат смрзнати глави
векови ќе почнат пред нос да им минуваат
и ништо нема да видат
како ние
дури ни сенките наши што поминуваат
крај нив
Се надевам ова и Глаукон ќе ми го потврди.
Марио Јагоски
2017 гRelated image

authorized

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

