Моето Јас

Моето Јас
/Марио Јагоски/

Моето Јас во поход тргнува и кога спие
со небо на рамо небаре ѕвездена птица
полна торба зборој кои невешто ги крие
во ноќта да ги красат вашите бледи лица.
Јас плива во морето измислува длабини
нов шум и тишини за музите што зборат
бара сопатници пророци и стари рабини
нови вести за старите љубовни што горат.
Без потреба не ги трошам моите стихови
пазам на нив како лихварот за секој грош
од сиот трепет вие слушате само крикови
Јас ве следи вгнездено во небесниот ќош.
Во душава тоа од висините кине плодови
како ветров лет е под небесните  сводови.
2017 г

Related image

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Моето Јас

  1. mario@com.mj.mk напиша:

    Жалосно ал у македонију не постоји блогосфера. Постоје неки портали који немају везе са блоговањем. Истинска платформа Блог.мк укинута је од стране диктатуре пре десет година без икакве најаве и тамо је остало све што је било записано о дешавањима у земљи у свим сферама живљења.

  2. aleksandranm напиша:

    pogledaj moj poslednji post.ako si raspolozen..siri dalje u makedonsu blogosferu

Напишете коментар

