Tокму во ова време

Токму во ова време

обично во ова време песната
ме начекува
ми вели добровечер
ми ги допира рамената ме масира
полека го подига сводот
да не ме згмечи
ми ја соблекува од телото
преостанатата солидарност
што останала на градите и плеќите
нежно го завртува
околу оската на преостанатата дневна светлина
полека почнува тивка музика на страста
што доаѓа од врвот на иглата на уморот
вкопана во круговите
на пијаните искри
со кои ја храни љубовта во мене.
Неколку ружи ќе преспијат со неа
за во утрото први да го измијат сонцето
со змарзнатите капки солзи
прокапени од најубавата песна
што ме начекува.
Марио Јагоски 2017 г.

Image result for Tin Can Forest

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Напишете коментар

